Публічна оферта для клінерів
ПУБЛІЧНА ОФЕРТА (ДОГОВІР)
про надання доступу до Онлайн-сервісу
Фізична особа-підприємець Татчин Володимир Вікторович, що іменується в подальшому «Адміністрація», зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, ФОП та громадських формувань відповідно до законодавства України, з однієї сторони, та
будь-яка фізична особа, фізична особа-підприємець або юридична особа, що іменується в подальшому «Клінер», яка приймає (акцептує) цю Публічну оферту (договір) про надання доступу до Онлайн-сервісу (надалі – «Договір»), з іншої сторони, разом іменовані «Сторони», а кожен окремо – «Сторона».
Дана Публічна оферта є офіційною пропозицією будь-якій особі укласти Договір про надання доступу до Онлайн-сервісу. Зазначений Договір є публічним відповідно до положень ст. 633 Цивільного кодексу України та договором приєднання у розумінні ч. 1 ст. 634 Цивільного кодексу України, умови якого встановлені та розміщені у мобільному застосунку «Mitl» та/або на пов’язаному з застосунком «Mitl» веб-сайті https://mitl.com.ua. Даний Договір може бути укладений лише шляхом повного та безумовного прийняття (приєднання) Клінера до запропонованого Договору в цілому.
Згідно із ст. 633 Цивільного кодексу України умови Публічної оферти є однаковими для всіх Клінерів.
Договір встановлює умови і порядок, відповідно до яких Клінер отримує доступ до Онлайн-сервісу Mitl.
Клінер вважається таким, що прийняв умови Договору в повному обсязі, без будь-яких обмежень, застережень і винятків з моменту його акцептування.
Акцептом даного Договору є:
· для Клінерів фізичних осіб – проставлення Користувачем відмітки (галочки) у відповідному чекбоксі з текстом «З умовами Публічної оферти ознайомлений та погоджуюсь» при реєстрації.
· для Клінерів фізичних осіб-підприємців – підписання Заяви-приєднання через онлайн-сервіс електронного документообігу «Вчасно».
Укладаючи Договір, Клінер підтверджує, що цілком і повністю ознайомлений і згодний з його умовами, з Правилами користування та з Політикою конфіденційності.
Договір вважається укладеним в порядку статті 638 та статті 642 Цивільного кодексу України та набуває сили Договору приєднання, та є рівносильним договору, підписаному Сторонами.
З моменту здійснення Клінером дій, спрямованих на отримання доступу до Онлайн-сервісу, а саме: здійснення реєстрації у мобільному застосунку Mitl, Клінер підтверджує, що умови та порядок надання доступу до Онлайн-сервісу йому зрозумілі, Клінер їх приймає і надає повну та безумовну згоду з умовами Публічної оферти (договору) без будь-яких виключень та/або обмежень (акцепт).
Терміни та визначення, які використані в даному Договорі, мають таке ж значення, як і в Правилах користування, якщо не зазначено інше.
1. Предмет договору
1.1. За цим Договором Адміністрація надає Клінеру за встановлену даним Договором плату доступ до функціоналу Онлайн-сервісу, який надається за допомогою мобільного застосунку Mitl.
1.2. Доступ до Онлайн-сервісу надається Клінеру з метою обробки та виконання Замовлень на прибирання, розміщених Замовниками, як це передбачено доступним для використання функціоналом Онлайн-сервісу.
1.3. Клінер обирає Замовлення, яке бажає прийняти, на свій розсуд без примусу з боку Онлайн-сервісу. В разі прийняття Замовлення, Клінер зобов’язується сплатити на користь Адміністрації передбачену цим Договором плату відповідно до умов Договору.
1.4. Для отримання доступу до Онлайн-сервісу Клінер здійснює реєстрацію через мобільний застосунок, в результаті якої створюється обліковий запис, що забезпечує доступ до Онлайн-сервісу. Умови реєстрації, вимог до необхідної інформації, правила безпеки, відповідальність за неналежне користування Онлайн-сервісом викладені у Правилах користування, з якими Користувачі повинні ознайомитися при реєстрації.
1.5. Здійснення реєстрації для отримання доступу до Онлайн-сервісу Клінером, який є юридичною особою або фізичною особою-підприємцем (надалі – Компанія-клінер). Після підписання заяви-приєднання через онлайн-сервіс електронного документообігу «Вчасно» Компанія-клінер може самостійно зареєструвати унікальні облікові записи для своїх працівників та/або постачальників послуг. У такому випадку Компанія-клінер повинна забезпечити, щоб її працівники та/або постачальники послуг відповідали вимогам цього Договору, та будь-яким іншим умовам Онлайн-сервісу, що розміщені у мобільному додатку та на Сайті, і погоджувались діяти у відповідності з їх умовами та зобов’язаннями. Компанія-клінер та її працівники та/або постачальники послуг несуть солідарну відповідальність за будь-яке порушення, вчинене таким працівником та/або постачальником послуг.
2. Порядок оплати
2.1. Клінер зобов’язується сплачувати збір Онлайн-сервісу за користування платформою. Розмір збору встановлюється Онлайн-сервісом у процентному співвідношенні та вказаний у Правилах користування.
2.2. У разі безготівкової оплати за надані послуги збір за користування Онлайн-сервісом може бути автоматично вирахуваний платіжною системою із загальної суми оплати Клінеру. У разі оплати готівкою, у профілі Клінера у мобільному застосунку на його балансі Користувача відображається заборгованість по сплаті збору Онлайн-сервісу. Для погашення заборгованості Клінер має змогу поповнення свого балансу.
2.3. Виплати на користь Адміністрації здійснюються через залучені Онлайн-сервісом платіжні системи.
3. Права та обов’язки Сторін
3.1. Обов’язкиКлінера:
3.1.1. дотримуватися всіх умов даного Договору, положень Правил користування, а також чинного законодавства України;
3.1.2. виконувати всі прийняті Замовлення, із урахуванням винятків, передбачених даним Договором;
3.1.3. виконувати Замовлення виключно самостійно, за виключенням, коли Клінер зареєстрований як фізична-особа підприємець. У цьому випадку Компанія-Клінер зобов’язана надати інформацію про виконавця;
3.1.4. оформити та мати в актуальному стані всі необхідні дозвільні документи, які визначені законодавством України щодо надання послуг;
3.1.5. не передавати ані право, ані можливість доступу до Онлайн-сервісу третім особам;
3.1.6. своєчасно та в повному обсязі сплачувати збір за отримання доступу до Онлайн-сервісу;
3.1.7. надавати Адміністрації необхідну інформацію, пов’язану з виконанням умов цього Договору;
3.1.8. не використовувати особисті дані Замовників, які стали відомі Клінеру в ході виконання Замовлення, у власних особистих цілях або в інтересах третіх осіб;
3.1.9. надати на вимогу Замовника інформацію про Додаткові Послуги та технічні засоби (в тому числі їх технічні характеристики), за допомогою яких такі Додаткові Послуги надаються;
3.1.10. під час надання Послуг забезпечувати дотримання вимог, передбачених законодавством, для відповідних Послуг (в тому числі, що стосуються охорони навколишнього природного середовища, пожежної безпеки, охорони праці, техніки безпеки тощо);
3.1.11. самостійно задовольняти претензії Замовників, нести відповідальність перед Замовниками за якість Послуг та самостійно відшкодовувати Замовникам шкоду та/або збитки, завдані діями або бездіяльністю Клінера, в тому числі неналежним наданням Послуг. Компанія-клінер та її працівники та/або постачальники послуг несуть солідарну відповідальність за будь-яке порушення, вчинене таким працівником та/або постачальником послуг. Якщо Замовник пред’явить Онлайн-сервісу будь-які претензії, пов’язані з наданням Послуг, Клінер зобов’язаний відшкодувати Адміністрації будь-які та всі збитки/шкоду в повному розмірі, які Адміністрація може понести у зв’язку з врегулюванням таких претензій, в тому числі, але не виключно, будь-які юридичні витрати, пов’язані з оцінкою збитків/шкоди та пред’явленням претензій, пов’язаних з відшкодуванням таких збитків/шкоди, витрати на правову допомогу, судові витрати тощо.
3.1.12. самостійно нести відповідальність за якісне, повне та безпечне надання Додаткових Послуг, дотримання вимог, передбачених законодавством України (в тому числі, що стосуються охорони навколишнього природного середовища, пожежної безпеки, охорони праці, техніки безпеки тощо);
3.1.13. та інші обов’язки, визначені у Правилах користування.
3.2. Права Клінера:
3.2.1. отримувати доступ до Онлайн-сервісу та використовувати його відповідно до умов цього Договору;
3.2.2. одержувати від Адміністрації необхідні роз’яснення, пов’язані з виконанням своїх зобов’язань за цим Договором;
3.2.3. інші права, визначені у Правилах користування.
3.3. Обов’язки Адміністрації:
3.3.1. надавати Клінеру можливість доступу до Онлайн-сервісу з електронного пристрою (мобільний телефон, планшет, комп’ютер) Клінера та можливість зареєструвати особистий кабінет у мобільному застосунку;
3.3.2. вимагати дотримання Клінером належного рівня надання послуг Замовникам у відповідності до цього Договорута Правил користування;
3.3.3. інші обов’язки, визначені у Правилах користування.
3.4. Права Адміністрації:
3.4.1. перевіряти додержання Клінером умов цього Договору та положень Правил користування;
3.4.2. отримувати від Клінера оплату за доступ до Онлайн-сервісу в порядку, передбаченому цим Договором та Правилами користування;
3.4.3. у разі невиконання або неналежного виконання Клінером умов цього Договору та Правил користування вимагати усунення порушень;
3.4.4. відмовити Клінеру в укладенні цього Договору або розірвати його в односторонньому порядку без попередження в разі недодержання чи порушення Клінером цього Договору та/або Правил користування, розміщених у мобільному застосунку та/або на Сайті;
3.4.5. інші права, визначені у Правилах користування.
4. Відповідальність Сторін
4.1. Сторони зобов’язані дотримуватися всіх умов даного Договору, положень Правил користування, а також чинного законодавства України.
4.2. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань, положень або умов цього Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України, якщо інше не передбачене цим Договором.
4.3. Санкції за порушення умов користування Онлайн-сервісом, за недодержання умов Договору викладені у Правилах користування.
5. Форс-мажор
5.1. Жодна зі Сторін не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків, якщо таке невиконання або неналежне виконання викликано настанням обставин форс мажору.
5.2. До форс-мажору, зокрема, але не обмежуючись лише цим, належать: пожежа, повінь, землетрус, вибух, шторм, зсув ґрунту, епідемія та інші природні явища та стихійні лиха; також військові дії, страйки, збої у роботі платіжних систем та телекомунікаційних мереж, прийняття органом державної влади чи місцевого самоврядування рішення, яке зробило неможливим належне виконання цього Договору, тощо.
6. Захист персональних даних
6.1. Всі питання, пов’язані із обробкою персональних даних Клінера, регулюються Політикою конфіденційності, що розміщується в мобільному застосунку та/або на Сайті.
7. Інші умови
7.1. Цей Договір знаходиться у вільному доступі у мобільному застосунку та на Сайті. Договір вступає в силу для Адміністрації з моменту його публікації, для Клінера — з моменту його Акцепту.
7.2. Договір може бути укладений з будь-якою фізичною особою, яка досягла повноліття і володіє повною дієздатністю. Договір може бути укладений з юридичною особою платником єдиного податку, створеною відповідно до законодавства України.
7.3. Місцем укладення цього Договору визнається місцезнаходження Адмініістрації.
7.4. Будь-які спори та розбіжності, які виникають із або у зв’язку із цим Договором або його укладанням, виконанням чи припиненням, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо Сторони не можуть врегулювати спір шляхом переговорів протягом 30 (тридцяти) календарних днів після того, як одна зі Сторін письмово повідомила іншу Сторону про виникнення такого спору чи розбіжності, тоді такий спір вирішується в судовому порядку за встановленою законодавством України підвідомчістю та підсудністю.
7.5. Клінер зобов’язується дотримуватися всіх податкових зобов’язань, що виникають щодо Клінера у зв’язку з наданням Послуг, включно із
· сплатою податку на доходи фізичних осіб, військового збору або будь-якого іншого застосовного податку/збору;
· єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування або іншого подібного платежу за себе та/або за своїх працівників як того вимагає законодавство;
· виконання всіх зобов’язань щодо взяття на облік та/або реєстрації Клінера та/або працівників Клінера та/або податкової реєстрації для розрахунків та перерахувань до відповідного бюджету та/або на відповідний рахунок, як того вимагає чинне законодавство.
7.6. У разі отримання Адміністрацією запиту від контролюючого органу про надання інформації щодо діяльності Клінера, Адміністрація має право надати контролюючому органу будь-яку та всю наявну в нього інформацію щодо діяльності Клінера в обсязі, передбаченому законодавством.
7.7. Цей Договір є договором приєднання згідно з ст. 634 ЦК України.
7.8. Цей Договір не встановлює жодних інших правовідносин (у тому числі трудових відносин) між Сторонами та/або з будь-якими третіми особами, ніж встановлено цим Договором.
7.9. Адміністрація має право змінювати умови цієї Оферти, публікуючи нову редакцію на сайті.
Реквізити Адміністрації:
Фізична особа-підприємець
Татчин Володимир Вікторович
Ідентифікаційний код фізичної особи: 3706505779
Місцезнаходження: 65015, Одеська обл., місто Одеса, вулиця Довженка, будинок 5
IBAN: UA UA633220010000026008350075760
в АТ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УНІВЕРСАЛ БАНК"
Платник єдиного податку 2 групи за ставкою 10%. Не є платником ПДВ.
Електрона пошта: general@mitl.com.ua